
Ігрова аудіометрія – широко визнаний метод в педіатричній аудіології. Проте методика проведення тесту, при якій дитина повинна бути постійно зосередженою, швидко стомлює її. На відміну від цього тест, заснований на грі з використанням зображень і розрахований на індивідуальний темп випробувань може значно збільшити уважність дитини.
MAGIC – новий інструмент для проведення тональної порогової аудіометрії в ігровій формі. Дитина сама контролює проведення процедури вимірювання (попросту грає), при цьому уважність дитини значно збільшується.
Призначення MAGIC – проведення тональної аудіометрії у дітей дошкільного та шкільного віку.
MAGIC дозволяє проводити аудіометрію на частоті від 250 Гц до 8 кГц. Різні частоти представлені різними тваринами: корова – 250 Гц, ведмідь – 500 Гц, слон – 1 кГц, кіт – 2 кГц, вівця – 3 кГц, миша – 4 кГц, птах – 6 кГц, дельфін – 8 кГц. Кожна тварина представлена в трьох варіантах: “нейтральне” (при натисканні на якого лунає тональний сигнал), “здорове” (натиснувши на яке дитина показує, що звук почуто) та “хворе” (щоб показати, що звук не почуто).








Перед проведенням дослідження дитина повинна бути проінструктована. Наприклад: здорові тварини чують звук, а хворі тварини не можуть. Дитина – “Доктор”. Вона повинна визначити, хвора тварина або здорова. Дитина вибирає тестовану тварину, натискає на неї. Якщо дитина чує звук – це здорова тварина, дитина натискає на здорову тварину. Якщо вона звуку не чує – тварина хвора і дитина натискає на зображення хворої тварини.
Випробуванням за допомогою сенсорного екрана керує безпосередньо дитина. Дорослий (аудіолог, аудіометріст) може контролювати проведення вимірювання та допомагати дитині. Він може також в будь-який час втрутитися в процедуру вимірювання або може зробити повторне тестування на будь-якій частоті, якщо це необхідно.



